Data publikacji: 2021-06-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ?MUSZKIETEROWIE DLA POLEK?? BLISKO 1 700 PRZEBADANYCH KOBIET W 1Q 2021 ROKU
Kategoria: Zdrowie, LIFESTYLE
W pierwszym kwartale 2021 roku w mammobusach kampanii ?Muszkieterowie dla Polek? przebadało się 1 676 kobiet ? u 118 Pań wykryto zmianę łagodną, natomiast 29 Pacjentek otrzymało skierowanie na dodatkowe badania.
W pierwszym kwartale 2021 roku w mammobusach kampanii ?Muszkieterowie dla Polek? przebadało się 1 676 kobiet ? u 118 Pań wykryto zmianę łagodną, natomiast 29 Pacjentek otrzymało skierowanie na dodatkowe badania. Dzięki tej akcji Grupa Muszkieterów już od 14 lat zwiększa świadomość kobiet w zakresie profilaktyki nowotworów piersi i zapewnia dostęp do regularnych badań mammograficznych przed wybranymi sklepami sieci Intermarché i Bricomarché.
W trzech pierwszych miesiącach 2021 roku mammobusy odwiedziły 27 polskich miast w czterech województwach: dolnośląskim, lubuskim, wielkopolskim oraz zachodniopomorskim. Łącznie w pierwszym kwartale przebadano blisko 1 700 kobiet, co pozytywnie świadczy o popularności akcji oraz o skutecznej realizacji celu kampanii ? zwiększania świadomości Polek na temat profilaktyki nowotworów piersi.
? Kampania ?Muszkieterowie dla Polek? od lat zapewnia dostęp do regularnych badań mammograficznych tysiącom kobiet. Cieszę się, że pomimo trwającej pandemii, Polki nie zapominają o profilaktyce nowotworów piersi i korzystają z możliwości konsultacji ze specjalistami w specjalnych mammobusach. Wyniki akcji od 14 lat utwierdzają nas w przekonaniu, że takie działania są potrzebną pomocą dla lokalnych społeczności ? nie inaczej było w pierwszym kwartale 2021 roku. Profilaktyka jest dla Muszkieterów ważnym aspektem, chcemy zatem poprzez akcje tego rodzaju stale pomagać jak największej liczbie kobiet ? mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.
?Muszkieterowie dla Polek? to jedna z najdłużej prowadzonych przez Grupę akcji społecznych. Regularne badania są podstawą wczesnego wykrywania zmian, ważne jest zatem, by każda kobieta miała możliwość skorzystania z nich. W grupie największego ryzyka znajdują się Panie w przedziale wiekowym od 50 do 69 lat i to do nich właśnie skierowana jest kampania ?Muszkieterowie dla Polek?. Akcja realizowana jest we współpracy z Niepublicznym Specjalistycznym Zakładem Opieki Zdrowotnej ?Diagnostyk?.
Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce
Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu ?dom i ogród? w Polsce, jest zrzeszeniem prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu ?dom i ogród? Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 500 dziennika ?Rzeczpospolita?, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (45. pozycja w 2020 r.) lub rankingu ?1 000 największych firm w Polsce? przygotowanym przez ?Gazetę Finansową? (47. miejsce w 2020 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.
Więcej informacji o Grupie Muszkieterów, Intermarché oraz Bricomarché w Polsce znajduje się na stronach: www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl i www.bricomarche.pl
Dodatkowych informacji udziela:
Eliza Orepiuk-Szymura
Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji
ITM Polska sp. z o.o., ul. Św. Mikołaja 5,
Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
tel. 61 665 12 09
e-mail: [email protected]
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Zdrowie #LIFESTYLE